Systemy wspierające dydaktykę

StartKatalog UsługSystemy wspierające dydaktykę

Systemy wspierające dydaktykę


  • Akademicki System Archiwizacji Prac

  • System do sprawdzania prac w systemie antyplagiat
  • eDziekanat

  • System dostępny dla studentów GUMed, pracowników prowadzących zajęcia dydaktyczne oraz pracowników dziekanatów.
  • eNaukowiec

  • Portal dla pracowników naukowych.
  • eSyllabus

  • System do tworzenia programów dydaktycznych przedmiotów.
  • Identyfikatory studenckie

  • mLegitymacje

  • mLegitymacja studencka – dostępna w aplikacji mObywatel
  • SELS

  • System do obsługi legitymacji studenckich, doktoranckich i nauczycieli akademickich
  • eduroam

  • Sieć umożliwiająca bezpieczny roaming dla użytkowników jednostek naukowych oraz szkolnictwa wyższego
  • Clinical Rotation Abroad

  • System zapisów w projekcie Clinical Rotation Abroad.
  • Erasmus+

  • System dla studentów z programu Erasmus+ do zapisów na przedmioty
  • eLearning

  • Uczelniana platforma zdalnej edukacji. Jednym z kluczowych założeń systemu e-learning w GUMed jest zapewnienie dostępu do systemu zdalnej edukacji dla: studentów, pracowników oraz absolwentów Uczelni. System został stworzony w oparciu o międzynarodową platformę Moodle.
  • Fakultety on-line

  • System fakultetów on-line pozwala na zarządzanie listą fakultetów oraz obsługuje zapisy studentów na poszczególne zajęcia. Pozwala również na ręczne zapisywanie i wypisywanie studentów ze wskazanych cykli zajęć.
  • Ankiety on-line

  • System ankiet on-line pozwala na budowę ankiet i referendów skierowanych do wszystkich posiadających link do ankiety lub do określonych odbiorców zgodnie ze wskazaną grupą Extranetową.
  • Baza dydaktyczna

  • Lista sal dydaktycznych GUMed.
  • Baza praktyk

  • Praktyki on-line umożliwiają studentom Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego zdalne zapisywanie się na praktyki studenckie, pobieranie skierowań i porozumień w formacie PDF, rezygnację z praktyk. Warstwa administracyjna serwisu umożliwia redaktorom zarządzanie danymi przypisanymi do ich roli.
  • Chart

  • Obsługa hotelowa domów studenckich GUMed.
  • ePensum

  • System dostępny dla kierowników jednostek GUMed, operatorów ePensum oraz osób prowadzących zajęcia dydaktyczne służący do rozliczania pensum dydaktycznego.
  • eStypendium

  • System do obsługi stypendiów studentów.
  • Ocena dydaktyki

  • System oceny dydaktyki służy do dystrybucji ankiet oraz do analizy ocen przedmiotów, nauczycieli, jednostek i wydziałów. Raz na dobę system pobiera z systemu Verbis wystawione poprzedniego dnia oceny i wysyła maila do studenta z prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej ocenionego przedmiotu. .
  • Oferta szkoleniowa GUMed

  • Aplikacja umożliwia redaktorom zgłaszanie i obsługiwanie wniosków o wpis na listę podmiotów uprawnionych do prowadzenia kursów specjalizacyjnych lub doskonalących prowadzonych przez m.in. CMKP, a użytkownikom daje proste narzędzie do wyszukiwania kursów i możliwość zapisywania się on-line.
  • System rezerwacji sal

  • System do rezerwacji sal dydaktycznych.